Kategorie produktů

Servis a reklamace

Uplatnění vad v záruční době u zakoupeného zboží se řídí Reklamačním řádem.  Místem pro uplatnění reklamace je provozovna prodávajícího na adrese Jungmannova 134, 506 01 Jičín.

Pokud je k prodanému zboží poskytován na území ČR autorizovaný servis výrobce, může kupující uplatnit reklamaci přímo v autorizovaném servisním středisku. V tomto případě se reklamace řídí podmínkami autorizovaného servisu.  V případě přímé reklamace u autorizovaného servisního střediska se zkracuje doba vyřízení reklamace hlavně o manipulační čas - zboží je přepravcem vyzvednuto a po opravě doručeno přímo na dohodnuté adrese. Společnost GRADACE s.r.o. se však tímto nezříká své povinnosti k řešení reklamace prodaného zboží.

Při reklamaci počítače nebo zařízení pro ukládání dat k opravě, je povinností kupujícího zabezpečit si vytvoření zálohy potřebných dat a zabránit jejich případnému poškození. Prodávající neručí za případnou ztrátu, poškození či zneužití dat, která jsou uložena na zařízeních pro ukládání dat v počítačích či zálohovacích zařízeních. Na vyžádání je možné provést zálohu dat prodejcem dle seznamu předaného zákazníkem. Tato služba je zpoplatněna.

U zařízení pro úschovu dat se mohou vyskytovat poruchy náhodného charakteru dané vlivem vnějších podmínek ( při výpadcích elektrického napájení, vlivem přepětí v síti, nekorektním chováním softwarového vybavení zařízení). Prodávající tímto upozorňuje kupujícího na výše uvedené skutečnosti a doporučuje provádět pravidelné zálohování uživatelských dat na vhodném zařízení mimo základní úložiště dat (např. DVD, USB paměť, externí pevný disk, internetová úložiště ....).

Po uplynutí záruky je k prodávanému zboží poskytován i následný pozáruční servis.

 

Scroll
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace